Časté dotazy - dilko.cz - Domácí dílna u Kozáků

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

O NÁS

ČASTÉ DOTAZY
Možná naleznete u častých dotazů odpověď i na Váši otázku. V opačném případě nám napište na e-mail dilko(a)dilko.cz. Pokud narazíte na problémy či nesnáze při použití našeho webu či služby SkyDrive, tak budeme rádi, když nám napíšete na e-mail web.dilko(a)email.cz.

Dotazy a odpovědi jsou seskupeny podle témat.

OBCHOD
Zatím žádný dotaz.

KURZY
Zatím žádný dotaz.

TVORBA
Zatím žádný dotaz.

WEB A SLUŽBA ONEDRIVE

1. Otázka: Jak provést nastavení jazyka na stránce OneDrive?
Odpověď:
Pokud se Vám služba otevřela v jiném jazyce, než preferujete, lze v zápatí stránky změnit jazyk navigace včetně českého.

2. Otázka: Nejde mi při prohlížení na OneDrive otevřít adresář. Co mám dělat?
Odpověď:
Pokud Vám nepůjde podadresář nebo dokument otevřít, zkontrolujte, zda není nějaký označen v pravém horním rohu “zatržítkem“ (tzv. fajfkou).  Pokud ano, tak kliknutím na “zatržítko“ dokument(y) nebo adresář(e) odznačte.

3. Otázka: Při prohlížení fotografií na OneDrive jsem se “ztratil(a)“. Co mám dělat?
Odpověď:
Pokud se v adresářích OneDrive ztratíte, zavřete okno prohlížeče se OneDrive a klikněte na odkaz z webu www.dilko.cz znovu.

4. Otázka: Je služba OneDrive stejná jako SkyDrive?
Odpověď:
Ano. Je to stejná cloudová služba od společnosti Microsoft, který ji byl nucen přejmenovat.

Kontakty
Petra Kozáková
autorka výrobků,
lektorka, objednávky
+420 604 405 913
dilko(a)dilko.cz
>  Celý kontakt


Bc. Miroslav Kozák
web, provoz, živnost
+420 603 291 078
+420 383 399 935
web.dilko(a)email.cz
>  Celý kontakt

 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky